Kocagöz personelle bayram sevincini paylaştı

Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz, Ramazan Bayramı öncesi personelle buluştu, birlik ve dayanışma mesajları verdi.

Kepez Belediyesi’nde Ramazan Bayramı öncesi düzenlenen geleneksel bayramlaşma töreni, samimi görüntülere sahne oldu.

Belediye Başkanı Mesut Kocagöz, kurum çalışanlarıyla bir araya gelerek bayram sevincini paylaştı.

Kepez’de Bayram Öncesi Sıcak Buluşma

Başkanlık makamında gerçekleştirilen programa, belediyede görev yapan memur ve işçiler yoğun katılım gösterdi. Başkan Mesut Kocagöz, personelle tek tek bayramlaşarak onların hem bayramını kutladı hem de sohbet ederek taleplerini dinledi.

Samimi atmosferde geçen buluşmada, belediye çalışanları arasında güçlü bir aidiyet ve birlik duygusu dikkat çekti.

“Büyük Bir Aileyiz” Vurgusu

Programda konuşan Başkan Kocagöz, Kepez’e hizmet yolunda en büyük gücün çalışanların emeği olduğunu belirtti. Belediyenin bir ekip ruhuyla hareket ettiğini vurgulayan Kocagöz, “Siz kıymetli çalışma arkadaşlarımla bayram sevincini paylaşmak benim için büyük mutluluk.

Hep birlikte Kepez için gece gündüz çalışıyoruz” ifadelerini kullandı.

Kocagöz, belediye çalışanlarının özverili çalışmalarının ilçeye değer kattığını belirterek, dayanışmanın önemine dikkat çekti.

Bayramın Birleştirici Ruhu

Ramazan Bayramı’nın paylaşma ve birlik duygularını güçlendirdiğini ifade eden Başkan Kocagöz, tüm personelin ve ailelerinin bayramını kutladı.

Program, günün anısına çekilen toplu fotoğraflarla sona ererken, ortaya çıkan tablo Kepez Belediyesi’nde güçlü bir ekip ruhunun hâkim olduğunu bir kez daha gösterdi.

Kepez İçerikleri

Kepez’in Yeşil Geleceği Bu Tesiste Filizleniyor
Antalya’da müteahhit asansör boşluğuna düştü
12 yıllık sır çözüldü: Antalya’da 3 tutuklama
Otokoç saldırısında 2 tutuklama, 1 şüpheliye ev hapsi
12 Yıllık Cinayet Dosyasında Şüpheliler Adliyede