
Antalya’da 484 bin öğrenci karne heyecanı yaşadı
Antalya’da 484 bin 576 öğrenci karne alarak yaz tatiline girdi. Vali Hulusi Şahin, öğrencilerle buluşarak tatil uyarılarında bulundu.
Antalya’da 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı’nın ikinci döneminin sona ermesiyle birlikte 484 bin 576 öğrenci karne sevinci yaşadı.
Kent genelinde binlerce okulda düzenlenen törenlerle öğrenciler yaz tatiline girerken, Dilşad Refizade İlkokulu’nda gerçekleştirilen karne dağıtım töreni ise renkli görüntülere sahne oldu.
Antalya Valisi Hulusi Şahin’in katıldığı törende öğrencilerin karne heyecanı paylaşıldı, sınıflar çocukların sevinç çığlıklarıyla doldu.
Vali Şahin, öğrencilere karnelerini ve hediyelerini bizzat takdim ederek öğretmenlerle de bir araya geldi.
Antalya’da yüz binlerce öğrenci yaz tatiline girdi
Antalya genelinde bu yıl 36 bin 295 öğretmenin görev yaptığı bin 774 resmi ve özel eğitim kurumunda eğitim öğretim yılı tamamlandı. Toplam 484 bin 576 öğrenci karne alarak uzun yaz tatiline başladı.
Kentteki okullarda sabah saatlerinden itibaren başlayan karne törenleri, öğrencilerin sevinci ve ailelerin gurur dolu anlarına sahne oldu.
Sınıflar süslenirken, öğrenciler bir yılın yorgunluğunu karne heyecanıyla geride bıraktı.
Vali Şahin: “Çocuklarımız ekranlardan uzak dursun”
Dilşad Refizade İlkokulu’ndaki törende konuşan Antalya Valisi Hulusi Şahin, öğrencilerin yaz tatilini daha verimli ve sosyal bir şekilde geçirmeleri gerektiğini vurguladı.
Vali Şahin, yaptığı açıklamada çocukların bilgisayar, tablet ve telefon gibi dijital cihazlardan uzak durarak daha fazla açık havada vakit geçirmelerini önerdi.
“Çocuklarımız koşsun, eğlensin, arkadaşlarıyla sosyalleşsin” ifadelerini kullanan Şahin, tatilin dinlenme ve gelişim için önemli bir fırsat olduğunu belirtti.
Eğitim camiasına teşekkür, öğrencilere iyi tatil dileği
Karne dağıtım töreninde öğretmenler, öğrenciler ve velilerle bir araya gelen Vali Şahin’e Muratpaşa Kaymakamı İhsan Kara ve İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Yasin Eriş de eşlik etti.
Eğitim sürecinde emek veren tüm öğretmenlere teşekkür eden Vali Şahin, öğrencilerin başarılı bir yıl geçirdiğini ifade ederek iyi tatiller diledi. Tören, öğrencilerin karne sevinci ve hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.

İÇERİĞE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.